Wyszukiwarka:
Autor Tytuł
Opis ISBN

Tytuł:
Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą nr 2
ISBN:
978-83-62139-02-6
Liczba stron:
328
Wymiary:
204x264 mm
Cena:
45.00 zł
Opis:
Pierwsze w Europie Środkowo-Wschodniej pismo poświęcone szeroko pojętym zagadnieniom zarządzania w kulturze. Wydawany w Krakowie periodyk jest trójjęzyczny – każdy artykuł publikowany jest w pełnej wersji w języku angielskim, niemieckim oraz polskim. Projekt realizowany jest na Uniwersytecie Jagiellońskim wspólnie z:
Akademią Sztuk Pięknych w Belgradzie
Saksońskim Instytutem Infrastruktury Kulturalnej w Görlitz
Łotewską Akademią Kultury w Rydze
Uniwersytetem Yeditepe w Stambule
Państwowym Uniwersytetem Sztuki Teatralnej i Filmowej w Tbilisi

W numerze:
Peter Bendixen – Pragmatyka zarządzania kulturą. Plan budowy profesjonalnych programów studiów
Bogusław Nierenberg – Ekonomiczne przesłanki zarządzania kulturą
Katarzyna Kopeć – Zarządzanie wiedzą w organizacjach non-profit na przykładzie Stowarzyszenia Willa Decjusza – Studium przypadku
Franciszek Ziejka – Ocalić dla potomnych narodowe pamiątki... O społecznym ruchu odnowy zabytków w Krakowie w XIX wieku
Dorota Ilczuk – Festiwale w Europie. Polityka władz publicznych
Jan Sadkiewicz – Polityka historyczna w Polsce. Teoria – praktyka – dyskurs publiczny
Levan Khetaguri – Polityka kulturalna i Gruzja
Olga Łukowska – Sztuka w kontekście kulturalnej przestrzeni Ukrainy w drugiej połowie XX wieku
Marta Materska-Samek – Uwarunkowania rozwoju kin lokalnych (na przykładzie Polski i Norwegii)
Olga Łukowska – Główne kierunki i charakter działalności Lwowskiego Pałacu Sztuki
Michał Zawadzki – O potrzebie autokrytyki w naukach o zarządzaniu
2009 - 2017 © Attyka. Wszelkie prawa zastrzeżone.