Wyszukiwarka:
Autor Tytuł
Opis ISBN

Autor:
Artur Mazur
Tytuł:
Sponsoring szansą dla kultury
ISBN:
978-83-62139-26-2
Liczba stron:
198
Wymiary:
160x230 mm
Rok:
2011
Cena:
40.00 zł
Opis:
Sponsoring szansą dla kultury to publikacja zawierająca usystematyzowaną wiedzę z tej dziedziny, a także praktyczne przykłady, jak łączyć sponsoring projektów kulturalnych z aktywacją marek. Wiele miejsca poświęcono szerokiemu spojrzeniu na rynek kultury i źródła jej finansowania. Autor podejmuje próbę redefinicji pojęcia sponsoringu, sięgając do podstaw marketingu, teorii strategii marketingowych, definicji związanych z marką, public relations i społeczną odpowiedzialnością biznesu. W książce zaprezentowano liczne przykłady sponsoringu projektów kulturalnych oraz programów z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, wraz z ewaluacją opisywanych działań.
2009 - 2017 © Attyka. Wszelkie prawa zastrzeżone.